magazin
A Mediawave-en megkezdett forgalmazási vita a Rátkai klubban folytatódott. A forgalmazók és a moziüzemeltetők összecsaptak: abban mindkét fél…
továbbmagazin
A filmforgalmazás válságban van -- ez volt a tavalyi Mediawave szakmai konferenciájának egyik szomorú megállapítása. A helyzet azóta még rosszabb,…
továbbhír
2009. szeptember 25-én Port Ferenc a Budapest Film Zrt. vezérigazgatója és Alexander van Dülmen, a berlini székhelyű A COMPANY Consulting &…
továbbhír
Július 1-én hajnalban zárta be kapuit a budai kanyarmozi, ugyanis az üzemeltetők szerződése lejárt, és az épületet tulajdonosai eladásra kínálják.…
továbbhír
A Budapesti Art-mozi Egyesület immár második alkalommal adta át díját a tagság által legjobbnak ítélt magyar és külföldi filmalkotásnak. Magyar…
továbbmagazin
Egri Lajos A drámaírás művészete című könyvének magyarországi bemutatójára az Uránia Nemzeti Filmszínházban került sor december 2-án. Az eredetileg…
továbbhír
Az ősz folyamán több reményteljes magyar film is moziba kerül. A várakozások szerint a következő Filmszemléig a hazai alkotások elérhetik a másfél…
továbbFriss
Székesfehérvári tetoválóművész nyerte a 24 órás filmversenyt
Összeállt az idei cannes-i filmfesztivál zsűrije
11 díjat nyert a Libertate '89 a román filmdíjak gáláján
Egész héten ünnepelhetjük a magyar filmet
Ők nyerték a 11. Savaria Filmszemle díjait
Az animációsok Debrecenbe mennek
Több mint tizenhét országban forgalmazzák A boldogság ügynökét
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié